småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Pott träning...

Publicerad 2008-01-14 14:49:20 i Allmänt,

Vilket liv det blir. Så fort blöjan åker av startar mistluren. Det är som en på/av knapp... Helt otroligt! Jag tycker storebror borde känna sig bekvämare utan blöja. Att den skulle vara ivägen när han leker.

Han tycker helt klart att det är obehagligt när det kommit något i den. Han är i alla fall väldans snabb med att be om en ny blöja. Men ändå...

Inte en chans att han tar av den frivilligt. Men som sagt, nu har jag bestämt mig!!! Mitt i flytten och allt - men vad ska man göra? Livet går vidare, även när man packar för fullt!

">

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-01-14 14:57:56

Hoppas du haft en bra morgon! Några trevliga planer inför kvällen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela