småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Imorgon kommer verkligheten ikapp...

Publicerad 2008-01-07 23:59:36 i Allmänt,

Hoppas jag i alla fall...

Den senaste tiden har det kännts lite overkligt att vi ska flytta till hus. Ja, jag vet att jag tjatat om flytten. Det borde minsann kännas verkligt med tanke på hur mycket jag tjatat om det. OK. OK!!

Men ändå. Trots bergen av kartonger här hemma har det kännts lite overkligt, Kan ha att göra med att det är runt tre månader sedan det blev klart och vi inte har varit in i huset sedan visningen som var en tid innan dess.

Men imorgon är det dags.

Vi ska ut till huset för en genomgång med säljarna. En liten info träff om husets små egenheter...

Det vill säga sånt som värmepump, öppen spis krånglande elurtag etc...

Ska bli så roligt att få se huset tomt för första gången. Så att man verkligen kan föreställa sig hur det kommre att bli med våra saker där. Börja planera möblering på allvar och så.

Kommer säkerligen att innebära en energikick till packningen också. När det blir verkligare igen kommer nog packningen att bli roligare.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela