småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Första jacket....

Publicerad 2008-01-31 13:33:59 i Allmänt,





Snacka om mysterie!

Förra ägaren sa att det jag nu använder är första jacket. Jo visst!

Var dum nog att tro på dem, de använde ADSL modem så jag trodde de hade koll.

Inte då. Resultatet är att det brusar och knastrar på telefon linjen så att jag håller på att bli galen.
TV bilden blir knasig och fryser rätt vad det är - särskillt när telefonen används.
Datorn är seg, men endast överkommligt - tur det.

Jag vet - man ska alltid kolla själv. Uppenbarligen.

Tur att svärfar är hemma snart. Efter ett liv på telia är han min livlina. Han ska få komma och flytta första jacket, om det går att hitta, annars får han kolla att alla jack är rätt kopplade. Tur att hjälp finns att få. Livet ska nog bli drägligt med hans hjälp. Det vill säga: minimalt med kabeldragning!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela