småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Äntligen uppkopplad!

Publicerad 2008-01-31 13:14:24 i Allmänt,

Tack för det televerket...

Äntligen är jag med på banan igen. I detta high tech samhälle har jag känt mig som världens dinosaurie den senaste tiden.

I och med flytten blev jag utan intenet och TV! Helt otrolgt vad man känner sig isolerad utan dessa två medier.

Jag var lite sen att beställa bredband till huset och det straffade sig. Vi flyttade den 19/1 och jag var lovad bredband och tv från telia till den 23/1. Jo visst. B S! Igår kom grejerna och efter en del kopplande med två barn som hela tiden ville att jag skulle göra annat blev jag uppkopplad i går kväll. Äntligen!!! Jag kände mig som ett barn på julafton - minst!

Det lustiga är att jag saknade bloggen så mycket! Att den är så etablerad i mitt liv efter bara en dryg månad.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela