småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ännu mer kartonger...

Publicerad 2008-01-06 11:59:35 i Allmänt,

Nu börjar det bli fullt här hemma...

Sambon är och hämtar ännu fler bananlådor till flytten!

Det är staplar med tomma lådor överallt i lägenheten...

Det kanske blir bättre när mer är packat men just nu är det kaos!!!

Saker överallt och lådor överallt. Jag avskyr den här fasen i en flytt. När det står lådor överallt och man har massor att packa. Samtidigt som man behöver en massa saker framme för att klara vardagen...  Det är ändå två veckor tills vi börjar packa upp igen.

Det känns som att det är mycket mer man behöver ha framme för att klara dan nu när det finns barn med i bilden. Visst man behöver mer saker ju fler man är. Men jag klarar mig utan särskillt mycket själv, jag vill bara inte att banen ska behöva lida... Lite löjligt jag vet. De klarar sig utan alla saker vi vuxna prackar på dem...

Nästa vecka åker det mesta ner i lådor även för dem!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela