småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tidsbokning i all ära

Publicerad 2008-02-21 23:31:10 i Allmänt,

Stor dag idag. Jojomen... Inte då

Maken hade läkartid så hela familjen packade vi in i bilen, jag var tvungen att få lite ärenden uträttade i samma veva...

13:30 var tiden han fick, igår, per telefon. Ja - just det...

14:00 var tiden han hade enligt receptionen... ??????????? Äh, ursäkta......???????????

Hmmmmm, nyflyttade som vi är har vi kvar gamla läkarstationen, 30 min hemifrån, tack för den!!!!

Bäbis i bilskydd, treåring med mycket spring i benen, ärenden som vänttade och stark längtan efter att få vara hemma och fixa. Tack än en gång!!!!

14:00 blev mellan 14:00 och 14:30... Halv fyra kom vi därifrån!!! Lita gnällig kände jag mig allt.

Jo vi handlade och for omkring ändå. Rester till middag. tråkigt men nödvändigt.

Jag behöver semester. Lugnande i storpack, en helg på spa. SOVA. Nånting!!!!

Imorgon tar jag och drar iväg några timmar!!! Kan man påskynda smakportionerna? Över natten så där? Inte, hmm, ok lillegbror får hänga på.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela