småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Pannkaka, pannkaka, pannkaka...etc

Publicerad 2008-02-26 11:19:10 i Allmänt,




Det är vad frukostr, lunch och middag skulle estå av om storebror fick välja helt själv! Lite tråkigt tycker jag då...

Nu när han är sjuk får han mest den mat han vill. Då äter han något i alla fall.

Nu är det ju inte så att jag har någor emot att han äter pannkaka. Han dricker inte mjölk och är inte förtjust i ost heller, inga pålägg alls faktiskt. Pannkaka innehåller ju både en massa mjölk och ägg, inte helt onyttigt alltså.

Guldkornet är när jag frågar storebvror vad han vill ah för mat och får svaret "pannkaka med våfflor!"
...? ok!?!

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela