småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ny vecka, nya planer...

Publicerad 2008-02-11 21:04:40 i Allmänt,

Eller, egentligen är det väl samma planer som jag haft hela tiden för just den här veckan...

Storebror fyller år på onsdag så planerna ger lite grann sig själva... Hela tre år fyller han. Oj vad tiden går fort...

Dessutom börjar han på dagis samma dag. Superkul tycker jag. Storebror kommer nog också att tycka det bara han kommer igång.

Just nu är han inne i världens NEJ period! Det enda han säger med riktig känsla... Vad jag än säger får jag ett rungande NEJ till svar... Lite enformigt men jag kan alltid roa mig met att ställa de "rätta" frågorna. Hi hi.

Idag har jag och lillebror varit ute och handlat inför den stora dagen! Inte bara paket utan en långtur på IKEA hann vi också med...
Jag måste vara den tjurigaste människan på den här sidan solen. En kundvagn med bilstolen i (Ja, bäbisen satt i stolen), en låååång runda på IKEA som slutade med att jag baxade ut kundvagn (fortfarande med bäbis i) och inte mindre än 8 stolar till bilen!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela