småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Månadens tristaste dag!

Publicerad 2008-02-28 20:04:34 i Allmänt,

Måste nog klassa den som det!

Betalade räkningarna!
Aldrig någon höjdare!
Går inte att komma ifrån.

Spelar inte någon roll om det ser helt ok ut efter att tråkigheterna är avklarade, det såg ju alltid bättre ut innan.
Den här månaden ser det inte allt för bistert ut, blir nog värre nästa månad med tanke på att maken varit sjukskriven hela denna månad.

Ja, ja. Vi tar den sorgen när vi kommer till den. Tur att det finns marginaler...
">

Kommentarer

Postat av: Lou

Publicerad 2008-02-28 20:21:04

Har något kul hänt idag? ;D

Postat av: caroliné

Publicerad 2008-02-28 20:26:49

Loter ganska trist faktiskt. Själv sitter jag vid ett tagentbord där den tredje sista bokstaven i alfabetet inte finns (österrike), jag stor ihjäl mig! Se bara! "Stor".
Suck.
Aja, skulle bli jätteglad om du kollade in min blogg och skrev en liten froga under min frogestund!
Pöws!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela