småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Äntligen fredag...

Publicerad 2008-02-08 20:47:26 i Allmänt,

Och äntligen kväll!


Efter en hel dags kabel letande och jack testande känns det inte helt fel att det är fredag kväll. Inte för att det gör någon större skillnad. I morgon är en ny föräldra ledig dag...

Vad då "ledig".

Snacka om nys!


Jag har inte kännt mig "ledig" en enda föräldra ledig dag jag!

Mysko ordval!


Jag har fullt upp hela dagarna med två små aktiva barn. Och då är ena bara bäbis än så länge!


Tänk när han blir mer mobil...


Säljer de Valium på storpack?

Coop?

ICA?

Citygross?

Inte...? Ok, bara att bita ihop och jaga vidare alltså.... Trodde nästan det...

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela