småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Veckoblogg...

Publicerad 2008-12-27 20:48:09 i Allmänt,

Verkar som så.
Har inte haft vare sig tid eller ork till att blogga under julen.
Jobbade ända fram till julafton, då var jag faktiskt ledig. Kom inte hem förrän vid niotiden. Alldeles för sent för att orka med något vettigt. Nu jobbar ajg till 18 varje dag fram till nyår. Helt hysteriskt inom handeln den här tiden. Filk är som tokiga när de kommer in i butiken. ALLT går att sälja. Bara det är en röd pris lapp. Och inte verkar det vara någon ekonomisk kris heller. Vi sätter förs'ljningsrekord varje dag nu.
Det är jätteroligt att jobba, men inte direkt vilsamt. Jag är helt slut när jag kommer hem.
Det här är det första jag sitter vid datorn på en vecka.

Nu ska jag surfa vidare, vi får se när jag bloggar igen.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela