småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Snöfall

Publicerad 2008-12-02 23:38:24 i Allmänt,



Det har snöat hela dagen.
Vackert som bara den.
Mellan en och två decimeter kramsnö.

Jag har haft med mig ett par tumhandskar till jobbet varenda dag de senaste veckorna. Ni vet, bra att ha om jag måste skrapa bilrutorna eller borsta av bilen...
Idag lämnade jag dem hemma.
Smart.... NOT!!!

Som att köra på såpa hela vägen hem.
Tack och lov för dubbdäck!!!
Min vackra utebelysning syns inte längre.
Men barnen blir nog helnöjda när de inser att pulkorna går att använda igen...
Eller, vänta lite...
Japp. Nu regnar det! Konstigt vore annat. En vit jul finns ju bara i sagorna...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela