småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Klapp jakt

Publicerad 2008-12-08 11:38:11 i Allmänt,




Vi måste försöka handla julklappar idag. Om barnen kan vara hos farmor och farfar en stun så borde vi hinna iväg och handla tillsammans. Annars kommer vi inte att kunna handla julklappar till barnen ihop. Vilket skulle vara så synd. Det är ju en del av nöjet med att ge bort julklappar. Att få hitta dem tillsammans...

Det ordnar sig nog.
Vore skoj om vi hann handla färg till gillestugan också... Jag vill bara börja måla! Nu!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela