småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Kommentarer

Postat av: Jozzan

Publicerad 2008-08-27 12:57:50

Hej!



Bli medlem genom mig på gratisbio.se och få 75 startpoäng.

Samla ihop poäng GRATIS och du får välja presentkort i valfri affär.

Jag själv valde ett på Vero Moda igår för 700 kr, samt ett på 200 kr på skopunkten och fick hem dem redan idag :D

Se bild i bloggen!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33889



Som medlem har du även chansen att vara med i min bloggtävling:

http://jucismacker.blogg.se/2008/august/vinn-kort-hoodie.html#comment



Jag hjälper dig gärna med att samla de bästa poängen! Hojta bara till!



Ha en fin dag!

Postat av: Sabbi

Publicerad 2008-08-27 12:59:21



har du varit i london eller paris? :)

Postat av: rooroo

Publicerad 2008-08-27 13:13:31

man blir nog aldrig glad över räkningar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela