småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vart är vårkänslorna?

Publicerad 2008-04-15 08:34:43 i Allmänt,





Lite senare start i morse.
Lillebror sov faktiskt tills strax efter fem!
Framsteg!
Lite bättre än fyra....

Ska försöka med en lite lugnare start idag än vad jag hade igår. Även om "to-do"listan är minst lika lång om inte värre...

Nu är jag less på vinterslask.
Fortfarande grått ute. Men någon plusgrad.
Innebär att det inte är vårigt ute, ingen sol som glädjer.
Men snön smälter och lämnar en massa slask...

Jag vill ut och plocka tussilago och känna våren komma, inte sitta och titta på vinterlandskap.
">

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-04-15 08:36:58

Godmorgon!

Postat av: nell

Publicerad 2008-04-15 08:41:03

här lyser solen in genom fönstret och himlen är alldeles klar :)

Postat av: Marie

Publicerad 2008-04-15 08:48:05

Gomorron gomorron sovit gott? jag saknar oxå våren, inte kul med snö =( Ha en bra dag idag

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-04-15 10:11:50

ingen sol här inte ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela