småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Trist väder

Publicerad 2008-04-03 11:19:01 i Allmänt,

Som precis matchar mitt humör idag.
Kan ha lite med den tidiga uppstigningen att göra.

Det är grått och ser ut att kunna börja regna när som helst.
Hade jag varit på bättre humör had jag tänkt på att det innebär vår. Lite regn skulle ta bort den sista snön.
Idag tänker jag dock bara att det ser grått, trist och kallt ut. Mer som höst än vår.

Tror att jag ska försöka sätta upp en gardinstång i köket idag. Det kanske kan få mig på bättre humör om jag får upp gardiner i åtminstonde ett rum. Om jag nu klarar av att få upp gardinstångs fästena rakt utan hjälp dvs...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela