småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tandläkarskräck

Publicerad 2008-04-08 13:59:18 i Allmänt,

Så var det dags.
Det hatade återbesöket.
Dags att laga. Hua!!!

Ångesten inför eftermiddagens tandläkarbesök bara växer.
Jag kommer nog aldrig att bli kvitt min tandläkarskräck.
Spelar ingen roll hur många gånger jag går dit eller hur gammal jag blir.
Avskyr tandläkaren.
Inte personen i sig, den här i alla fall...
Lukten, ljuden. miljön... Allt är skräckinjagande.
Vetskapen om att det antagligen kommer att göra ont.
Maktlösheten.
Dessutom har jag ny, oprövad, tandläkare...

Så varför går jag dit.
Haft tandvärk nå´n gång?
">

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-08 14:29:35

Jo jag vet, jag skulle gjort det om jag hade råd men nu är jag luspank och måste hålla i de sista pengarna innan den 20:e. Har aldrig annars lyckats vänta utan jag har köpt ett test direkt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela