småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Solen är här igen!

Publicerad 2008-04-29 10:30:28 i Allmänt,




Solen är tillbaks, med blå himmle till bakgrund!!!
Och med den mitt goda humör.
Ok, har nog lite att göra med att maken har kort vecka med sista april och allt.
Mindre roligt är at bil F-N gått sönder. Kostar antalet tusen att fixa. Tack för den då!

Idag ska vi njuta av solen.
Jag MÅSTE räfsa löv på gården, men storebror har fått en egen räfsa så han kommer i alla fall att tycka att det är kul. Lillebror behöver verkligen få komma ut i friska luften han med.
Vi har varit mer inne än ute på dagarna. De dagar vi stuckit näsan utanför dörren är lätträknade.
Hoppas, hoppas, hoppas vi får hålla oss frisk ett tag nu...

Sedan ska vi avnjuta en glass inne på stan, om värmen från igår hållit i sig...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela