småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Söka jobb...

Publicerad 2008-04-14 16:59:07 i Allmänt,

Det är inte det lättaste.
Visserligen har jag redan ett jobb. Något så sällsynt som en fast anställning. Ett heltidsjobb.
Inte illa det.
Så varför söker jag nytt då.
Det har ju dykt upp ett jobb som skulle vara så perfekt för mig!
Ett kontorsarbete.
Jag som jobbar inom handeln nu har ju inte de bästa arbetstider, inte när man har barn.
Jag har velat jobba inom kontors svängen ett bra tag nu. Det skulle vara härligt att hinna träffa barnen innan de somnar varje kväll. Inte bara lediga dar...

Jag vill nog för mycket.
Kommer nog aldrig att ske.
Vågar inte hoppas.
Men vill, vill, vill

Håll tummarna för mig.
Skickar ansökan ikväll!
">

Kommentarer

Postat av: JB

Publicerad 2008-04-14 17:08:43

Tänd ett ljus för Engla

http://vastertorp.blogg.se/1208112365_rip.html

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-04-14 17:28:54

Jag håller tummarna för dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela