småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ny bilstol

Publicerad 2008-04-29 13:09:13 i Allmänt,




Storebror fick en ny bilstol igår.
Vi köpte den i helgen men han fick inte åka bil med den förrän igår.

Snacka om lycklig kille!

Den är framåtvänd!
Bara det räcker för att göra honom salig.
Storkillen!

Men bonusen, grädde på moset!
Den har Blixten McQueen motiv!!!
Kan det bli bättre?
I helgen när stolen stod monterad i hallen satt han i den mest hela tiden.
Idag när den sitter i bilen frågar han efter den hela tiden.
Blandat med frågan om vi inte ska åka bil snart. och får han sitta i blixten mcqeen stolen då...

Lillebror blev däremot liten igen...
Han har fått ny stol han med, storebrors gamla.
Han är alldeles för tung för att bära omkring i ett babyskydd. Plus att han blivit för lång för att få riktigt plats.
Men oj vad han ser liten ut i en fast monterad stol. Fast att det finns babyinsats i den.
Fattar inte riktigt att storebror var ännu mindre när vi tog bort babyskyddet.

Snacka om att tiden springer ifrån mig.
Tittar på min treåring och ser bäbisen jag tog hem från BB.
Vart tog tiden vägen.
Vad hände...
">

Kommentarer

Postat av: Söndagsbarn

Publicerad 2008-04-29 13:27:29

Ja, tiden går verkligen fort. Man hinner knappt med!

Intresserad av en ny bloggdesign? Kika in på min blogg och var med i tävlingen :)

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela