småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

(lillebror sover....Sssssch!)

Publicerad 2008-04-24 21:14:20 i Allmänt,

(äntligen.)

Han somnade sittandes.
Grät lite när jag la honom men lyckades somna om.
Hoppas, hoppas, hoppas att han sover åtminstonde större delen av natten.
Det skulle hela familjen må bra av!

Storebror har fortfarande 40°C.
Får små energi kickar precis när medicinen verkar så att han kan få i sig lite att äta.

Det är inte roligt nu.
Tippar att tempen kommer att hålla i sig över natten.
Det innebär att det blir ännu en dag på vårdcentralen.

Jag gör vad som helst bara barnen blir bättre och storebrors feber ger med sig!
">

Kommentarer

Postat av: //K :-)

Publicerad 2008-04-24 21:19:34

Usch, alltid jobbigt när guldklimparna är sjuka! HOpps febern är borta imorgon eller åtminstone vänt nedåt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-24 21:38:36

I know!!! Det ska bli lyx på hög nivå, bara tänka på mig själv - iallafall behöver inte ha koll på en härligt livlig 4 åring som tycker det finns 1000 saker som är roligare än att gå i affärer!!

Postat av: //K :-)

Publicerad 2008-04-24 21:39:52

Sorrya, är inte förjtust i anonyma inlägg själv... gick nog lite för fort, får se om det fungerar nu??

Postat av: //K :-)

Publicerad 2008-04-24 21:40:11

Sorrya, är inte förjtust i anonyma inlägg själv... gick nog lite för fort, får se om det fungerar nu??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela