småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Jobbansökan

Publicerad 2008-04-08 11:59:28 i Allmänt,

Ska fila på en jobbansökan idag.
Sånt ska man egentligen göra när allt är på topp för att det ska bli riktigt bra.
Hade nog blivit bättre om solen vågat sig fram.
Tyvärr tillåter inte deadlinen att jag väntar hur länge som helst...
Nu får vi se om det stämmer det som sägs.
Att det är lättare att få ett arbete man söker om man redan har ett jobb...

Jag har arbetat inom handeln på ett eller annat sätt i hela mitt yrkesliv känns det som.
Är verkligen redo för nya utmaningar.
Sedan gör det inget om jag få jobba dagtid heller.
Med två barn och en viss restid till och från jobbet skippar man gärna OB:n...
Dessutom känner jag att det är dags för "kontorsjobb" nu. Skulle passa mig perfekt. Allt från arbetsuppgifterna till arbetstiderna.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela