småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Gråtrist ute

Publicerad 2008-04-06 14:02:11 i Allmänt,

Regn i luften, eller rådimma som ligger efter backen. Endera gör det trist att ens titta ut genom fönstren...
Borde kura ihop mig med en bra bok och mysa...
Har ingen bra bok.
Lär inte få mysa med en i vilket fall.
Måste:
städa
tvätta
diska
förbereda för dagis i morgon
byta blöjor
fixa middag
fixa matlåda till maken

Borde:
ut och gå
ut och leka med barnen (låter maken fixa det)
torka golv
hänga upp gardiner
hämta in lite ved
städa på gården
etc
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela