småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagis imorgon

Publicerad 2008-04-06 20:49:09 i Allmänt,

Känns som att storebror kommer att behöva ny inskolning på sitt nya dagis.
Vi kör 1-2 veckor där följt av 2 veckor hemma...
Knappast idealiskt, men vad ska man göra...

Bedömmer att lillebror är tillräckligt frisk för att jag ska ta ut honom för lämning och hämtning.
Ser fram emot att storebror ska få rasa av sig på dagis.
Det spelar liksom ingen roll vad mangör, det blir aldrig samma sak när han leker hemma.

Nu har han i och för sig varit kvällstrött ett tag fast att han varit hemma.
Samvetet undrar dock om det beror på att han inte varit ute tillräckligt. Hmm.

Nåja, med vår familjs "tur" så lär väl killen få feber i natt...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela