småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Änglarna är nattade

Publicerad 2008-04-03 19:49:48 i Allmänt,

Mina små sötnosar.

Båda killarna sover och maken tittar på hockey.
Skönt att få en stund för mig själv så här på kvällskvisten.
Jag är dock beredd på att lillebror kommer att väcka mig vid 4-snåret och vara hungrig. Antagligen kommer storebror att bli väckt och kräva välling han också.

Jag börjar bli van...

Lite synd om maken är det nog. Han ska ju faktiskt iväg och jobba på mornarna.
Även om det inte är någon semester att vara hemma med barnen.
Jag kan i alla fall gå omkring i halvdvala, bara jag funkar hyfsat.
Han däremot måste ju vara på topp på jobbet. Både mentalt och socialt.

Börjar längta till jobbet nu. Ska bli skönt att få komma iväg och vara vuxen ett par dar i veckan. Och kunna kräva att maken fixar allt med barnen. Hi HI.
Skämt åsido så ställer han faktiskt upp mer än han borde behöva här hemma. Med tanke på att han jobbar och jag är hemma just nu.
">

Kommentarer

Postat av: sassa

Publicerad 2008-04-03 19:58:11

hur gamla är barnen?

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-04-03 20:06:55

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela