småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nyårsafton

Publicerad 2007-12-31 12:44:14 i Allmänt,

Så är den här - årets sista dag. Jag tycker alltid att det är lite sorgligt att ett helt år är slut. Samtidigt som jag är full av hopp inför det nya året som ska börja.

I år ser jag fram emot det nya lite extra, bara 3 veckor tills vi flyttar till vårt efterlängtade hus.

Det kommer att bli härligt med en egen tomt att leka med barnen på.

En egen gräsmatta för lillebror att lära sig gå på....

Undersöka om jag har gröna fingrar...

Knappast troligt. Jag har alltid haft en kuslig förmåga att snabbt ta kål på de flesta krukväxter. Jag sköter dem efter mottot "Det som inte tar död på en gör en starkare". Dvs var glad och blomma om du råkar få vatten och ta dig genom torrperioder men stoltheten (bladen) i behåll!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela