småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Kartonger, massor med kartonger!

Publicerad 2007-12-29 18:05:31 i Allmänt,

Efter 10 kartonger (banan varianten...) fyllda med böcker inser jag att halva bokhyllan är orörd...

Hur många kartonger kommer inte vi att behöva innan det är klart?

Tur att det fortfarande finns affärer som skänker bort dem. Annars hade det nog varit lönsamt att anlita flyttfirma.

Tack och lov att vi har familj och vänner som ställer upp och bär när det är flyttdags.
">

Kommentarer

Postat av: pc

Publicerad 2007-12-29 18:08:22

Massor av kartonger, det är vad ni kommer att behöva. Och alla som flyttar och bär hatar banankartongerna. Riktiga katonger det är grejen, algom fyllda. Konstigt nog går det åt betydligt fler kartonger än vad man tror. ca 25 per rum verkar vara
vad som behövs.......

Så det är bara att packa....
/PC

Postat av: Småbarnsmamman

Publicerad 2007-12-29 18:26:55

Jag vet, banankartonger är TUNGA men vad ska man göra. Tur att flytthjälpen är förstående.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela