småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

En julönskan...

Publicerad 2007-12-12 16:53:08 i Allmänt,



Detta är vad jag skulle vilja ha i jul!!! En härlig gran med massor av paket och självklart tomten själv som klapputdelare.
Denna jul får jag nog nöja mig med en del av drömmen...

Tomten hoppas jag på!
Paket KOMMER att finnas.
Granen får jag nog hoppa i år - tyvärr... Får kanske satsa på en en i lagom storlek istället.

Det blir för trångt med alla som kommer och vara här. Och med tanke på att vi flyttar i mitten av januari så har vi en del kartonger ståendes i lägenheten. Tänk bara. Sista julen i lägenhet! Nästa år firar vi jul i ett eget hus. Jag kommer att ha plats för gran både inne och ute!

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela