småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Det närmar sig

Publicerad 2007-12-17 13:15:10 i Allmänt,

Minst sagt - tiden flyger iväg DET ÄR SNART JUL!!!

Efter att ha trotsat kroppens motstånd har jag varit ute i julstressen. Var iväg en sväng igår . inte nog med det - jag hade med lillebror i barnvagn!!! Vet inte hur - men det gick.

Resultat: Nästan alla klappar klara.

Slutsats: Att ligga hemma sjuk ger mycket tid till att planera. Jag visste precis vad jag skulle ha.

Blir en sväng till för julklapps köp. Armarna räkte inte till - med vagn och allt..
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela