småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Det är pappas tur...

Publicerad 2007-12-27 19:49:20 i Allmänt,

Det var rätt charmigt sådär i början. Men allt eftersom tiden gått har det blivit mer och mer irriterande. Det är alltid pappas tur. När det gäller ALLT!

Ok. Det gör inte så mycket vid blöjbyten och annat trevligt småbarnsgöra... Men det kan ju vara mysigt att bli efterfrågad vid nattning nå´n gång...

Jag ska inte klaga, det är faktiskt helt ok, och mer än så, att storebror tycker om pappa. Jag känner mig bara lite åsidosatt ibland... Jag tröstar mig med att lillebror bara vill ha mamma. Söker efter mig med blicken så fort han är hos någon annan. Det kan också vara lite jobbigt ibland...

Jag är en riktig medelsvensson tror jag . Lagom är bäst :-)

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela