småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Äntligen advent!!!

Publicerad 2007-12-02 11:22:19 i Allmänt,

image1

Äntligen första advent! Julen är min favorit tid på året. Så hög mysfaktor! Förkyld eller inte, advent ska firas.
Tänker göra en adventsskinka till familjen att ha ikväll. Vi ska också iväg på adventsfika hos sambons bror och dennes familj. En härlig tradition, vi firar in första advent med familjefika där varje år. Det känns verkligen att "julsäsongen" har börjat när vi varit där på det årliga adventsfikat.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela