småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Morsdagsflopp

Publicerad 2015-06-01 01:51:52 i Allmänt,

Så det kan bli.
 
Först födelsedag förra helgen och nu morsdag denna. Man kan tro att det varit min vecka eller åtminstonde mina helger. Man kan tro det ja...
 
Inte riktigt då.
 
Först hade jag önskat en enda sak i födelsedagspresent men det fanns inte - SLUT!! Vilken besvikelse.
 
Så nya tag. Samma önskan denna helg. Är nån förvånad att det inte fanns nu heller...? Nä, inte jag heller!
 
Dessutom inleddes morsdag med att storebror kräktes som bara den mellan 5 och 6 i morse. Inte riktigt hur jag hade tänkt bli väckt men värst för mammas storgrabb. Han hann till toa och ingen katastrof i sovrummet tack och lov!!!
Usch.
Det var bara för maken att avboka morsdagsmiddagen på restaurang som han planerat. Sen fick vi såklart avboka besöken hos både mormor och farmor. Ingen vill ha magsjuka! Förkylning - ok, magsjuka - nej tack!
Så det blir till att vara hemma imorgon för storebror. Och maken blir det till att vabba för.
 
Hmmm, det kan väl bara bli bättre nu va? Maken fyller år till veckan (vi har liksom samlat ihop det ;-) ) Hoppas han har större flyt!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela