småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Semester 2015

Publicerad 2015-07-05 23:04:54 i Allmänt,

Det blidde en riktigt lång bilsemster i år! Och då menar jag i mil inte dagar...
Vi avverkade 250 mil på 8 dagar och då stannade vi i Billund, Danmark i 4 nätter. Puh!
 
Vi hann med legoland i två dagar och Lalandia äventyrsbad en dag innan vi återvände till Sverige. Riktig tur med vädret hade vi också med strålande sol och massor av upplevelser. Vi bodde på lalandias semesterby hade tvådagars biljett till legoland. Det gick att klara av bägge äventyren på tre heldagar men det hade inte gjort något om vi hade stannat längre heller. Barnen ville inte alls åka därifrån när det var dags. Nu tror ju jag och maken att det hade varit annorlunda om vädret inte varit så bra och det kan man ju inte beställa. Det är himla dyrt i Danmark men ändå värt det med tanke på att allt ingick på legoland utom barnens körkort och det man ville äta. Lalandia ingick i boendet så totalt blev det nog inte dyrare än en sverige semester.
 
 
Vi hann med flyguppvisning i Såtenäs utanför Lidköping innan vi for hem och Ullared på väg till Danmark så hela familjen fick välja något under semestern. He he!
 
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela