småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Upphackat!

Publicerad 2014-05-09 11:39:40 i Allmänt,

En sån där dag när det känns som att man sitter i bilen på väg precis hela dag.
 
Först skjutsa storebror till skolan, sen till sjukhuset med lillebror, därefter tar vi och uträttar lite ärenden innan vi far hem. Några timmars paus sen hämta storebror på skolan och iväg direkt för att hämta bonusgrabben, vi kommer nog passa på att svänga förbi ica på vägen hem efter det.
 
Jag kommer nog inte få ett dugg uträttat hemma eftersom det är så mycket fram och tillbaka idag. Men, men sånt är livet. Blir till att stressa av ikväll och bara mysa under helgen.
 
 
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela