småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Avslutningen 50% klar

Publicerad 2014-05-27 21:41:00 i Allmänt,

Lillebror hittade kläder han blev nöjd med direkt. Synd att det inte var lika lätt med storebror...
 
Han har alltid egna idéer om hur kläder ska se ut och hur de ska sitta. Det har han alltid haft. Redan när han var två så ville han bestälmma själv hur han skulle se ut och vilka kläder som skulle handlas. För att inte få en massa onödigt bråk så har han alltid fått vara med och bestämma på affären, då kan han aldrig säga att kläderna inte duger efteråt - han har ju själv valt dem, he he he. Tyvärr blir det svårare och svårare att påverka hans val ju äldre han blir. 
Men, men det är bara till att avsätten rejält med shoppingtid när han behöver nytt till nåt särskillt som avslutningen. Blir en andra runda till helgen nu när han vet vad som finns och får fundera över det. Alltid lättare andra besöket. Första letar han ju sin perfekta innre bild, andra svängen har han hunnit anpassa den efter verklighetens utbud.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela