småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Värre än julhandeln!

Publicerad 2014-06-18 22:19:20 i Allmänt,

Var iväg och handlade inför midsommar i eftermiddag. Tänkte att det borde vara hyfsat ok att göra det idag, det är ju vanlig vardag imorgon också.
Oj, vad fel vi hade...

Hela familjen iväg till stora Ica Maxi, tillsammans med några hundra (minst) till. Alla samtidigt på samma plats. I ärlighetens namn tvivlar jag starkt på att det räcker med hundratals. Med tanke på hur mycket folk det var ÖVERALLT i butiken och hur mycket bilar det var på parkeringen...

Jag lovar, det är lugnare att handla inför jul!
Inte undra på att de har öppet till 24 nu dagarna före midsommar. Nästa år tror jag vi drar nytta av det och handlar efter 22. Borde ju ha tunnats ut lite vid den tiden!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela