småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sommarsol!

Publicerad 2014-06-01 21:55:24 i Allmänt,

Oj, vad fint väder det blev idag. Det blev ju sommar liksom :-)
 
Storebror är helnöjd efter att ha sovit borta, storgrabben.
Lillebroro åkte till en kompis och var lika nöjd han med, särskillt som han blev lovad att få komma tillbaka redan på tisdag och då direkt efter skolan. Storgrabben han med!
 
Efter att vi lämnat lillebror åkte maken vidare för att hämta storebror, själv passade jag på att ta en prommenad hem i det vackra vädret, tog ca 20 min, perfekt!
 
När vi skulle hämta lillebror åkte vi båda två igen, så jag fick en chans att ta en till prommenad hem, det är så lagom avstånd och i så vackert väder var det svårt att motstå chansen till en prommenad själv, snacka om bra egentid!
 
Hoppas det blir lika fint imorgon, då ska vi fira maken som fyller år!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela