småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sommarlovet... Vilken sommar???

Publicerad 2014-06-26 09:53:00 i Allmänt,

Barnen har varit lediga 1,5vecka nu, men solen har vi knappt sett till!
 
Som tur är går lillebror på simskola så han får ju bada för fullt. Har sett till så att storebror får bada medan lillebror har lektion med så han slipper sitta bredvid. Härliga simskolefröknar med massor av förståelse! Badhuset är ju stängt så vi stör ju ingen
 
Själv var jag till tandläkaren igår. Lagade 3!!! tänder. Ett hål och två plomber. Sov bort resten av dan i ren utmattning av pärsen, tandläkarskräcken är faktiskt inte att leka med! Diagonal bedövning, hela munnen drabbades.
 
Nu ska vi se om vi kan hitta nåt somrigt inför helgen, då går maken på semester så vi måste ju se till att hitta på nåt!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela