småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lite irriterad då....

Publicerad 2014-06-05 16:11:11 i Allmänt,

Det finns superbra föräldrar och det finns föräldrar som gör det bra, trots svårigheter.

Sen finns det så kallade föräldrar som inte ens är bra människor. Folkvett är verkligen en bristvara hos vissa.

Tyvärr finns det en sådan person i min närhet som jag måste dras med. Tack och lov brukar jag inte behöva handskas med människan personligen men drabbas dock fortfarande av idiotin som svämmar över åt alla håll.

Det som verkligen stör mig är när barn drabbas av personens brist på vanligt vett, särskilt som mina barn brukar hamna i kläm utan att vara direkt inblandade!

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela