småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Aj aj aj

Publicerad 2014-06-27 22:15:46 i Allmänt,

Lillebror går på simskola men det är jag som har träningsvärk!
Hur funkar det??
 
Kan det bero på att jag simmat medan han haft lektion...
Oavbrutet i 40 min, två dagar...
Efter att inte tagit ett enda simtag på flera år, vi pratar nånstans runt 15 år utan att simma en längd...
 
Hmmm.
 
Vilar i två dar och kör ett till pass på måndag. Kan bara hoppas det syns på låren efter allt lidande. he he he
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela