småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagens ryck!

Publicerad 2014-07-04 00:35:54 i Allmänt,

Klippte gräsmattan i väntan på åska. Tog bara sisådär 2-3 timmar. Ibland skulle det inte vara helt fel med lite mindre tomt...
 
Bara för att regnet väntade lite så skurade vi trallen till den delen av uteplatsen som är under tak. Så nu är det bara två altaner kavar att skura och olja in. Oj oj oj, med lite tur är det klart till jul... Eller nåt.
 
Nu är kroppen slut och jag ska vila inför finalen på lillebrors simskola imorgon. Sista lektionen för honom och sista chansen att simma inne för mig. Utebad lär det inte bli mycket av i sommar även om det blir varmare framöver, lite för sent för att vattnet i havet ska hinna värmas.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela