småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

nu är vardagen här

Publicerad 2013-08-28 20:35:50 i Allmänt,

Andra skolveckan har halvvägs gått och det börjar flyta på här hemma. Nu ska bara mina egna rutiner komma igång också. Det är en sak att få igång barnens skolrutiner det är en annan sak med de rutiner jag brukar ha här hemma när de är på skolan, har ju varit skönt att vara ledig så det tar emot lite grann.

Bägge killarna går nu på storskolan och det är så skönt att kunna lämna dem på ett ställe istället för att åka runt i hela byn för att lämna och hämta. Nu kan vi ta en prommenad till och från skolan utan att stressa ihjäl oss. Vi har ju haft sånt flyt med vädret att vi gått de här dagarna som varit.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela