småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Badkrukor

Publicerad 2013-04-03 22:42:10 i Allmänt,

Varit och badat med killarna för första gången på minst en evighet. Tog med min mamma så jag hade lite stöd, kroppen orkar inte riktigt med vad huvudet och själen vill. Vi hade en härlig dag och grabbarna ville aldrig åka hem. Synd för oss vuxna badkrukor då vattnet var lite väl svalt... Polarbjörnar kallar gästande simklubbar de som hör till den här simhallen och det är inte helt fel kan jag säga.

Imorgon blir det till att gratta supersöta brorsdottern som fyllt 7 så påsklovet fylls av härliga aktiviteter!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela