småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tröttmössa

Publicerad 2012-10-30 16:31:11 i Allmänt,

Jag är alldeles för trött om jag tittar på klockan. Så ikväll finns det en liten möjlighet att jag kan somna, hoppas! Hantverkarna är klara så nu sitter det nya element i gillestugan och i mitt hobbyrum, kan ju inte blir kallare av det i alla fall. 
Dessutom är bilen som varit på vekstan klar så det blir till att åka in och hämta ikväll. Så med andra ort blir det inge vila för lilla mig. Men jag har ju hela morgondagen på mig för det. Plus att jag kommer ha bilen tillgänglig så vi inte sitter fast här hemma resten av veckan.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela