småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Smärtrehab

Publicerad 2012-10-30 20:26:35 i Allmänt,

Har fått en kallelse till smärtrehab!
Äntligen!
Ska dit i början av november så får vi se hur schemat kommer se ut. Nu gäller det att vi får ihop schemat. Första dan ska jag vara där redan kl 8 på morgonen vilket innebär att jag måste lämna barnen redan vid 7 om jag ska hinna. Så då blir det dyrare igen då, har ingen fritidsplats på mornarna för storebror men det kommer vi behöva nu.
 
Sedan får vi se hur det blir för mig. Jag har blivit erbjuden att ligga över på patienthotellet under tiden jag tränar för att kunna ta mig dit trots smärta. Om det inte blir mycket värre än sjukgymnasten nu så borde jag klara av att köra hem på eftermiddagarna, blir det för illa så får vi lösa det då!
 
Just nu så är jag bara så glad att det händer något igen. Jag vill verkligen inte ha det så här någe längre så nu hoppas vi på mirakelkur!
 
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela