småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Man borde ju inte bli förvånad...

Publicerad 2011-06-16 16:54:47 i Allmänt,

Förra helgen var det strålande sol och riktig sommar värme. Så får underbart som den svenska sommaren kan vara. Då jobbade jag. Måndag och tisdag var jag ledig. Då regnade det utan uppehåll och var riktigt kallt med. Uj vad trist... Nu börjar det klarna upp så smått och ser faktiskt lovande ut inför helgen, då jobbar ju jag... Kul för killarna och målen i alla fall. Buhu, jag då? Skulle ju verkligen behöva sola mina vita ben så folk inte blir bländande om jag tar på mig shorts.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela