småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Provsvar

Publicerad 2009-10-19 16:16:41 i Allmänt,

53!!

Det har gått ner rejält, men fortfarande ett helt ok värde.

Det är en hel del berg och dalbana med den här sjukdomen. Ena dan är man glad och lycklig för stigande värden och hoppet frodas. Nästa dag störtdyker trombocyttalet och man håller på att sjunka ner i rena depressionen i bara farten.

Jag var ju så säker på att han skulle ha fortsatt höga värden åtminstonde denna vecka, nu när han har febertoppar och allt. (Han toppar på hela 37,8°, inte illa för den här killen ;-))
Men jag kom snabbt ner på jorden med sjunkande värden.
Nu tror och hoppas jag att han kommer att sjunka ner mot 40 och sedan stabilisera sig där omkring. Det verkar ju vara de värdena han trivs med...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela