småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ingen matlust...

Publicerad 2009-05-13 12:15:15 i Allmänt,

Nu har jag lagt lillebror att vila. Han har absolut ingen matlust. Det spelar ingen roll vad jag serverar. Han vill helt enkelt inte ha!
Det enda som går ner utan problem är mjölk, yoghurt och välling... Tur är väl det...

Jag hoppas verkligen inte att han håller på att bli sjuk, eller har något han går och dras med. Allt som kan påverka trombisarna är skrämmande just nu. Han har ju super bra värde med 98 i trombocyter. Jag önskar och hoppas att det är ett ärligt värde som inte är påverkat av någon sjukdom eller infektion...

När jag har kollat runt på andra bloggar som berör itp så har jag upptäckt att många ger extra C-vitamin och havtorn. Det har inte vi gjort, helt enkelt för att ingen på sjukhuset har informerat om det och jag inte har sett någon riktig info om att det ska hjälpa.
Är det någon som vet av att det verkligen har effekt så får ni hemskt gärna höra av er. Jag är villig att testa det mesta, bara det finns belägg för det. Lillebror har haft sin itp i tre månader nu. Halvårsstrecket går i augusti och jag hoppas verkligen att han är frisk innan dess!
">

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-05-13 17:28:54

Hej!

Min dotter Maria har fått tips från Christel i Finland om Havtorn som har hjälpt hennes barn. Det är ju naturläkemedel så det är klart att inte sjukhuset informerar om detta. Maria har gett Albin detta och även en mamma till här i Sverige har gett sin son det och det verkar ge effekt kan vara värt att prova. Sen Albin började att käka detta så är hans värden något bättre. Nu har ju Abbe käka riktiga Havtorn bär men Maria ger honom även elexir. Skriv på hennes blogg så kommer hon att tala om för dig vad det är, du kan även ringa Maria hennes nummer är 070-6166661 säg bara att du är småbarnsmamman ;-) hon följer din blogg det vet jag.. Hoppas lillebrors värden håller sig så ni alla mår bättre.



Kram Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela