småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Berg och dalbana

Publicerad 2009-06-16 13:15:53 i Allmänt,

Jag kan inte släppa provresutatet från gårdagen! Jag borde vara super glad och lycklig men känslorna infinner si  g inte riktigt...

Värde 87!!!

Vart kom det ifrån?

Från 21 till 87 på 4-5 dagar... Ursäkta?

Det känns som att något måste vara fel.
Det kan inte vara ett helt korrekt värde.
Det måste bero på något.
Det går inte bara upp så mycket utan vidare.

Jag gissar på att det är förkylningen som spökar. Lillebror har en förkylning i kroppen. Inte så att han har feber, men han är väldans snuvig. Om jag ska gissa så sjönk värdet så mycket för att han blev förkyld, och nu har värdet stigit för att han fortfarande är förkyld. Nu är det stora frågan hur känge det kommer att dröja innan hans värde börjar sjunka igen efter förkylningen...?
För jag tror inte att det kommer att ligga kvar så här högt, det gör jag inte...

Som sagt, jag borde vara överlycklig, men vågar itne riktigt tro på det hör.
Men jag kan i alla fall slappna av några dagar öven om jag kommer att börja våndas redan på tor-fre igen.
Nya prover på måndag så tills dess kan jag bara grubbla.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela