småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Provsvar

Publicerad 2009-08-31 14:55:23 i Allmänt,

Hon kom ihåg!
Hallelulja!

Värdet var dock inte så högt som jag trodde. Jag var mer eller mindre övertygad om att det skulle ligga en bra bit över 40, men så var inte fallet.

Värde 39!

Inte total katastrof, men inget att hoppa högt av glädje för heller.
Hjälm på med andra ord.

Passade på att säga till om att intyget vi har går ut enligt försäkringskassan. Sista september är det giltigt till.
Med tanke på hur lång tid det tog att få det sist så är det nog lika bra att vi är ute i tid denna gång.

Nu ska vi iväg och hämta storebror och maken från sina respektive jobb.

Sedan ska jag iväg på utbildning på jobbet. Snacka om ledig ;)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela